Loppis og bruktfunn!

På Lørdagen var jeg og venninna mi på loppemarked, med stor iver og glede kjørte vi avgårde til loppemarkedet. Men skuffelsen kom dessverre, dette var bare et lite loppemarked i forhold til mitt første og beste møte med loppemarkedenes verden.

Det er faktisk stor forskjell på hvem som har loppemarkedet og hvor det er.(selfølgelig også hvor mye utvalg det er) Humøret til de som hadde loppemarkedet var det ingenting å  si på, men utvalget var heller smått.

Her er 2 av putene jeg fant på loppis, betalte Kr 30,- pr.stk

Puter

Venninna og jeg hadde det koslig fordi, vi gikk rundt og tittet flere runder. Jeg kjøpte meg selfølgelig noen kupp! 3 fine ubrukte puter fra Kid (med lappen på), en stor heklet duk, en liten duk (fille?), isbitform, og et stort kakefat.

Kakeboks

Kakeboks

Men venninna og jeg ble ikke fornøyd med dette, derfor så kjørte vi lik så greit på et gjenbrukstorg 15 minutter unna.Når vi først var i loppishumør så måtte vi jo bare fortsette ferden….

Der ble det fanget enda noen skatter, to kakebokser på meg, Norgesglass og et lysfat på henne. Da vi reiste hjem var det to fornøyte frøkener som forlot åstedet.

Loppis er tingen nå som det er vår, herlige greier! Satser på flere kupp fremåver…

Et innlegg nr 2 med flere bilder kommer!

6 kommentarer on “Loppis og bruktfunn!”

  1. Så mye fint 🙂

    Gratulerer med ny blogg 😀
    Klem fra Renate

  2. InNorth sier:

    Flotte ting du har funnet på loppis 😀 Og skal følge med på denne nye bloggen 😉

  3. Kine sier:

    Grattis med ny blogg 😀 Du må ordne deg med bloglovin da, så leg lettere kan følge deg 😀

    • Tusen takk 🙂 jepp,skal gjøre det! prøvde å lage på bloglovin jeg hadde fra blogg.no bloggen i dag,men klarte det ikke. Skal se om jeg får det til i morgen 🙂


Legg igjen en kommentar

