Før/etter sjenk

Det tok meg nesten 3 år og starte på denne jobben med å få en make over på sjenken i furu.

Ting tar tid…jommen sa jeg smør! Å pusse opp spisestuen tar trippelt så lang tid (planlagt at det skulle ta en helg i hodet)etter jeg har blitt syk, jeg har gitt mannen 1 oppgave med å vaske over tak og vegger. (Oppgaven ble gitt 12.12.13) Tror dere han har gjort oppgaven sin? Nop…dermed klør det i fingre for å få endret den mørke og gule spisestua.(fælt som gult og furu stjeler lys og minsker stua alts)

Så da fikk jeg begynne å gjøre endringer i de små på spisestua selv!

Før bildet:
image

Etter vasking og 1 lag grunning ventet 2 strøk med maling. Et raskt og koselig prosjekt som var verdt tiden! Jeg gjør det gjerne igjen!

Etter:
image

Har du pusset opp møbler i hjemmet ditt? Ble det vellykket?

Får man først begynt så går det som en lek, jeg koste meg i min egen oppussingsv ! Lekende lett…eller hva er det northug sier? Lekestue?! Snuppeline og jeg har jentefest i helgen,pappa er i Egersund og besøker familien♥

Snuppeline og jeg ønsker dere en riktig god helg!


7 kommentarer on “Før/etter sjenk”

  1. Taubanevegen sier:

    Maling forandrer møbler, ja! Sjenken ble fin! 🙂 Jeg har også pusset opp noen møbler. Noe av det siste jeg har malt er et treskap som ble sort. Det ble tøft og nå står det på nesteldstemann sitt rom. 🙂

    Kos dere med jentefest! 🙂 Litt forskjellig som står på planen her i helga, blant annet gjøre mer i stand på nesteldstemann sitt rom. God helg!

    • Morsomt å pusse opp møbler 🙂 vi skal kose oss med jentefest ja! Vi skal på et kjøpesenter å kjøpe bursdagsgave til en bursdag vi skal på i morgen 🙂 ellers ingen store planer, kos og avslapningsdager 🙂 god helg ja!

  2. ksk sier:

    Artig å ha noen prosjekt, spesielt når de blir ferdige! 🙂 Den ble fin. Selv hadde jeg nok bytta knotter i sammen slengen. Da ville jeg følt at jeg hadde satt litt mer preg på den og at rommet den sto i ble enda mer meg.

  3. Den ble kjempefin! Utrolig hvor lite som skal til for å få et helt nytt møbel!! 🙂


Legg igjen en kommentar